Vállalkozás: Marketinges verseny nyertesei

Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5866 fő
  • Képek - 15 db
  • Videók - 40 db
  • Blogbejegyzések - 420 db
  • Fórumtémák - 23 db
  • Linkek - 115 db

Üdvözlettel,

Vállalkozás Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5866 fő
  • Képek - 15 db
  • Videók - 40 db
  • Blogbejegyzések - 420 db
  • Fórumtémák - 23 db
  • Linkek - 115 db

Üdvözlettel,

Vállalkozás Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5866 fő
  • Képek - 15 db
  • Videók - 40 db
  • Blogbejegyzések - 420 db
  • Fórumtémák - 23 db
  • Linkek - 115 db

Üdvözlettel,

Vállalkozás Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5866 fő
  • Képek - 15 db
  • Videók - 40 db
  • Blogbejegyzések - 420 db
  • Fórumtémák - 23 db
  • Linkek - 115 db

Üdvözlettel,

Vállalkozás Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Egyenlő szavazattal, holtversenyben Blaner Attila, a karikagyurumost.hu és Fekete Gábor, Nyelvipercek.hu Kft. nyerte el a 2014-es Év Marketingese díjat a nemrég megrendezett VII. Marketing Szuperkonferencián. Mindkét győztes kisvállalkozás stratégiájában az innovatív kommunikáció játszott kiemelkedő szerepet.

facebookFekete Gábor, a Nyelvipercek.hu Kft. tulajdonosa egy olyan hagyományos iparágban, mint az angoltanítás kezdett el újszerű megközelítést alkalmazni online.

Stratégiájának központjában az infotaintment, azaz a szórakoztatva tanítás áll. Bár a koncepció nem új, hiszen erre az alapelvre épül például világhírű a Sesame Street, azonban a kivitelezés mindenképpen újszerű – és ami a legfontosabb – eredményes:

A GO! márkanevű online tanfolyama sikerét az online videó újszerű alkalmazásának köszönheti. Ezekben Fekete Gábor hol cowboynak, hol Mikulásnak, hol varázslónak öltözve reklámozza tanfolyamait, ezzel eredményesen felkelti az érdeklődést ugyanakkor személyes márkát is épít. A felkeltett érdeklődést onlinehírlevél kampányokkal igyekszik vásárlássá alakítani kiváló eredményekkel.

Fekete Gábor marketingjének legfontosabb elemei:

1. Személyes márkát építsünk! A nyelvoktató cég tulajdonosa a legrövidebb reklám e-mailekben is feltünteti nevét, ő szerepel a weboldalakon és a videókon is. Ezáltal a konkurenciával sem kell foglalkoznia, mert nem a kínálat terén versenyez.

2. Magunkhoz kell kötni a vevőket. A személyes szereplés és a humoros videós megjelenés képes megragadni vevői figyelmét és bevonni őket a „bizalom körébe”, ahol nem termékeihez, hanem hozzá kötődnek. Mindez javítja a reklámok hatékonyságát, ugyanakkor erős vásárlói hűséget épít, mellyel eléri azt, hogy kritika esetén a közösségi fórumokon saját vásárlói védik meg.

Alul maradt a konkurenciaharcban, majd visszaállt az élre

Alábecsülte konkurenciáját, ezért csaknem piacát vesztette Blaner Attila, a karikagyurumost.hu alapítója, aki a karikagyűrűk online forgalmazásával talált piaci rést. A cégvezető rájött, hogy a karikagyűrűk széles választékával megszólíthatja a fiatal házasulandókat. Saját műhelyt is nyitott, így sikerét sokan megirigyelték, de 2011-ig senki sem tudta lemásolni. Ekkor azonban egy figyelmen kívül hagyott konkurens lassan elhódította a vásárlóit és a forgalom jelentősen visszaesett.

Blanner Attila egy alapos piac és konkurenciavizsgálat után külön kezdett kommunikálni a célpiacának legfontosabb szegmenseihez. Ehhez a célcsoport igényeihez, stílusához illeszkedő honlapot és kínálatot hozott létre (www.karikagyurumost.hu), valamint fejlesztett egy egyedi gyűrűnézegető okostelefon alkalmazást, mellyel a saját kezén nézegetheti a gyűrűt az érdeklődő az okostelefonján. Az alkalmazás egyelőre iOS alatt érhető el RingYFinger néven. Mindezzel Blanner Attila újra a piacvezető lett a karikagyűrűk szegmenségeben.

Blanner Attila markeitngjének legfontosabb elemei:

1. Konkurenciavizsgálat: felbecsülte a kiesett forgalmat és megtalálta a megcélzott szegmenst (fiatal hölgyek).

2. Új weboldal: készült egy honlapváltozat e célcsoportra szabva, amelyhez megerősített keresőszavas hirdetések (Googel Adwords) társultak.

3. Erősebb pozícionálás: külön honlap készült az exkluzív termékeket vásárlóknak és az olcsóbb darabokat keresőknek.

Az Év Marketingese díjról

A Marketing Commando által életre hívott Év marketingese díj célja, hogy évről-évre bemutassa és díjazza azokat a kis- és középvállalkozókat, akik gyakorlatias, ötletes, eredményes marketing programokkal érnek el sikereket. A pályázat a Marketing Commando ügyfelei között került meghirdetésre, mintegy 5000 vállalkozás számára.

Az Év Marketingese két fordulóban kerül kiválasztásra: az első fordulóban a pályázatokat a Marketing Commando tanácsadóiból álló zsűri minősíti, majd az második fordulóban, a Marketing Szuperkonferencián a továbbjutott pályázók mutatják be a pályázati anyagukat. Majd a résztvevők egyszerű szavazással választják meg az Év Marketingesét.

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Janiga Gergely írta 17 órája itt:

Egy online kaszinót szeretnék nyitni. Mi a véleményetek róla, szerintetek van piaca itthon?

Locality Forum írta 17 órája itt:

Sziasztok! Indítunk egy online marketingcsomag szolgáltatást kisvállalkozásoknak. Mi a véleményetek erről? Hasznos lenne szerintetek egy ilyen platform? Várom az ötleteket és véleményeket! Köszönöm!

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu