Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Vállalkozás Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Vállalkozás Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Vállalkozás Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Vállalkozás Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Számos cég kötl jelentős összegeket arra, hogy minél több Facebook lájkot szedjen össze, azonban a BBC kutatása arra hívja fel a figyelmet, hogy ezek többsége teljességgel használhatatlan kapcsolat lesz aztán a jövőben.
Gyakran olyan emberek lájkolják egy adott cég Facebook oldalát, akik igazából nem is érdeklődnek az adott termék iránt. Sokan pedig hamis adatokat adtak meg a regisztrációnál.
Mindezek ellenére a vezető márkák máig nagy jelentőséget tulajdonítanak a lájkoknak, hiszen az megjelenik a lájkoló oldalán, így annak ismerősei, barátai is látják ezt.
Pedig az sem biztos, hogy egy valós személy áll a like mögött. A Facebook korábban azt közölte, hogy a profiljainak az 5-6 százaléka lehet hamis, azaz nem valódi személyhez kötött. Vélhetően vannak olyan programozók, akik egy számítógépes szofver segítségével akár profilok százait is kezelhetik.
Számos kiscég először elégedett az eredményekkel, majd csalódottak lesznek, amikor meglátják, hogy tulajdonképpen kik is lájkolták őket. Az ok, hogy miközben ők az egész világra kiterjedő kampányt terveztek, azt látják, hogy a lájkok nagy többsége olyan országokból érkezik mint a Fülöp-szigetek, vagy Egyiptom. Tinmouth szerint a profiladatok olyan 13-17 évesekről árulkodnak, akiknek már a nevük is gyanús és 3-5 ezer oldalt lájkoltak már előtte.
Ezt követően a BBC csinált egy tesztet: létrehozott egy hamis oldalt VirtualBagel névvel, és már 24 óra elteltével 1600 lájkjuk volt, annak ellenére, hogy az oldalon se terméket, se érdekes információt nem helyeztek el. Az oldalra kattintók szinte összes tagja pedig Egyiptomból, Indiából, Indonéziából, illetve a Fülöp-szigetekről érkezett.
Ezek után nem meglepő, hogy amikor a BBC az Egyesült Királyság egyik meg nem nevezett óriáscégét a Facebook-kampányai hatásairól kérdezte, a következő választ kapta: bármilyen kampányba is kezdtünk, annak az eladásokra minimális hatása volt.
Forrás: napi.hu
|
|
Gulybán Barnabásné 3 hete új blogbejegyzést írt: Ajánlás a BestAMB programról
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A lehetőségek tárháza
Keress pénzt otthonról!