Vállalkozás: Jó lehetőség a Facebook?

Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5863 fő
  • Képek - 15 db
  • Videók - 40 db
  • Blogbejegyzések - 424 db
  • Fórumtémák - 23 db
  • Linkek - 116 db

Üdvözlettel,

Vállalkozás Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5863 fő
  • Képek - 15 db
  • Videók - 40 db
  • Blogbejegyzések - 424 db
  • Fórumtémák - 23 db
  • Linkek - 116 db

Üdvözlettel,

Vállalkozás Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5863 fő
  • Képek - 15 db
  • Videók - 40 db
  • Blogbejegyzések - 424 db
  • Fórumtémák - 23 db
  • Linkek - 116 db

Üdvözlettel,

Vállalkozás Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vállalkozás Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 5863 fő
  • Képek - 15 db
  • Videók - 40 db
  • Blogbejegyzések - 424 db
  • Fórumtémák - 23 db
  • Linkek - 116 db

Üdvözlettel,

Vállalkozás Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Számos cég kötl jelentős összegeket arra, hogy minél több Facebook lájkot szedjen össze, azonban a BBC kutatása arra hívja fel a figyelmet, hogy ezek többsége teljességgel használhatatlan kapcsolat lesz aztán a jövőben.

Gyakran olyan emberek lájkolják egy adott cég Facebook oldalát, akik igazából nem is érdeklődnek az adott termék iránt. Sokan pedig hamis adatokat adtak meg a regisztrációnál.

 

 

Mindezek ellenére a vezető márkák máig nagy jelentőséget tulajdonítanak a lájkoknak, hiszen az megjelenik a lájkoló oldalán, így annak ismerősei, barátai is látják ezt.

 

Pedig az sem biztos, hogy egy valós személy áll a like mögött. A Facebook korábban azt közölte, hogy a profiljainak az 5-6 százaléka lehet hamis, azaz nem valódi személyhez kötött. Vélhetően vannak olyan programozók, akik egy számítógépes szofver segítségével akár profilok százait is kezelhetik.

 

Számos kiscég először elégedett az eredményekkel, majd csalódottak lesznek, amikor meglátják, hogy tulajdonképpen kik is lájkolták őket. Az ok, hogy miközben ők az egész világra kiterjedő kampányt terveztek, azt látják, hogy a lájkok nagy többsége olyan országokból érkezik mint a Fülöp-szigetek, vagy Egyiptom. Tinmouth szerint a profiladatok olyan 13-17 évesekről árulkodnak, akiknek már a nevük is gyanús és 3-5 ezer oldalt lájkoltak már előtte.

 

Ezt követően a BBC csinált egy tesztet: létrehozott egy hamis oldalt VirtualBagel névvel, és már 24 óra elteltével 1600 lájkjuk volt, annak ellenére, hogy az oldalon se terméket, se érdekes információt nem helyeztek el. Az oldalra kattintók szinte összes tagja pedig Egyiptomból, Indiából, Indonéziából, illetve a Fülöp-szigetekről érkezett.

Ezek után nem meglepő, hogy amikor a BBC az Egyesült Királyság egyik meg nem nevezett óriáscégét a Facebook-kampányai hatásairól kérdezte, a következő választ kapta: bármilyen kampányba is kezdtünk, annak az eladásokra minimális hatása volt.

 

Forrás: napi.hu

Címkék: facebook és vállalkozás hirdetés kampány vállalati oldal

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu